Zarządzanie cenami w sieci sklepów

zmiana_cen_w_sieci_sklepow4

Jak szybko zmieniać ceny towarów w wielu oddziałach?

Zmiana cen towarów w sieci sklepów, w których jest wiele programów sprzedażowo-magazynowych i tysiące produktów wiąże się często z wielogodzinną pracą. Czy istnieje na to lepszy sposób? Dlaczego warto tworzyć wspólną dla wszystkich oddziałów politykę cenową?

Im więcej sklepów tym większa potrzeba sprawnego zarządzania

W przypadku sieci sklepów czy sieci franczyzowych w których używanych jest kilka programów sprzedażowo-magazynowych takich jak Subiekt, kształtowanie polityki cenowej może być uciążliwe i czasochłonne. Czy konieczna jest ręczna zmiana cen we wszystkich oddziałach? Trudno w takim przypadku uniknąć błędów. Można posłużyć się narzędziem, pozwalającym zapanować nad chaosem:
Zarządzanie cenami - moduł dostępny w oprogramowaniu dla sieci sklepów Pulpitkontrolny.pl. Ceny zmienia się tylko w jednym miejscu przez przeglądarkę, a system automatycznie zaktualizuje je we wszystkich programach sprzedażowych np. w Subiekt GT. 
zarzadzanie-cenami-w-sieci-sklepow2

Inne funkcjonalności systemu PulpitKontrolny.pl
  • Dostęp do bieżących wyników działalności firmy z każdego miejsca.
  • Samodzielne tworzenie dowolnych zestawień i raportów bez konieczności posiadania wiedzy informatycznej. 
  • Porównanie wyników wielu oddziałów/franczyzobiorców. Zobacz: Benchmarking

Dlaczego warto korzystać z automatycznej zmiany cen?


Z punktu widzenia kierownika automatyczna zmiana cen w wielu oddziałach to duża oszczędność czasu i zmniejszenie ryzyka popełnienia pomyłek. Firma jest bardziej elastyczna wobec zmian, jakie zachodzą na rynku. 


Co daje tworzenie wspólnej polityki cenowej?

  • Jednakowe ceny we wszystkich placówkach mają pozytywny wpływ na wizerunek marki. 
  • Łatwiej jest prowadzić akcję promocyjną w wielu oddziałach.
  • Uporządkowane ceny ułatwiają dokonywanie zakupów dla całej sieci. 
Dowiedz się więcej na temat systemu PulpitKontrolny.pl