Asystentka/asystent działu Administracji

Opis stanowiska

Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w działaniach administracyjnych, HR-owych, sprzedażowych i marketingowych, dbając o płynne funkcjonowanie biura oraz obieg informacji. Oferujemy elastyczną formę współpracy, realny wpływ na codzienną organizację pracy i rozwój w dynamicznym środowisku IT.

Praca stacjonarna/hybrydowa (Wrocław) – umowa na zastępstwo.

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (opieka nad biurem, kontakt z administracją budynku)
  • Kompletowanie wymaganej dokumentacji i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
  • Wsparcie w organizacji eventów firmowych
  • Wystawianie faktur
  • Archiwizacja i dbałość o dokumentację oraz zarządzanie plikami online (kartoteka)
  • Obsługa zamówień firmowych (artykułów biurowych, higienicznych, wyposażenia biura)
  • Monitorowanie spływu należności
  • Wsparcie działu HR w procesie rekrutacji
  • Kontakt z biurem rachunkowym:
  • Przygotowanie danych do naliczenia wynagrodzeń
  • Przygotowanie dokumentów księgowych
  • Wsparcie w przygotowaniu ofert dla klientów
  • Obsługa podróży służbowych (rezerwacja biletów, noclegów itp.)
  • Opieka nad korespondencją i przesyłkami kurierskimi
  • Bieżące prace administracyjne i wsparcie zespołu, inne zlecone zadania organizacyjne
  • Udział w tworzeniu treści marketingowych

Nasze wymagania

  • Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Otwartość na wyzwania, nowe obowiązki oraz różnorodność zadań
  • Dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość
  • Duże umiejętności interpersonalne (kontakt z pracownikami ze wszystkich szczebli organizacji), wysoki poziom kultury osobistej
  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań (analityczne myślenie, rozwiązywanie problemów)
  • Znajomość języka angielskiego (na poziomie minimum B1)

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy biurowej
  • Znajomość zagadnień HR
  • Obsługa JIRA
  • Doświadczenie w przygotowywaniu ofert
  • Umiejętność tworzenia treści marketingowych
  • Zainteresowanie branżą IT
  • Umiejętność promptowania
  • Prawo jazdy

Wynagrodzenie

Umowa o pracę na zastępstwo: 5 000 – 5 500 zł brutto/mies.

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • budżet rozwojowy
  • szkolenia wewnątrzfirmowe
  • wsparcie merytoryczne od liderów

Etapy rekrutacji

Telefon z zaproszeniem na I etap rekrutacji online

Rozmowa online z zespołem HR

Spotkanie online z Zarządem QBICO

Oferta pracy bądź mailowy feedback

Chcesz z nami pracować?

Jeżeli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie, i chciałbyś z nami pracować, to prosimy o wysłanie CV za pomocą poniższego formularza.